senyuman itu tanda seseorang yang pemurah

Uols.....kalau dah singgah kat page i ni..rajin2 lah jd kawan i yer...insyaaAllah i akan singgah ke page u nanti.....ukwah...ukwah....hehe

Sunday, March 18, 2012

Sarap..sarap..sarap...

Ahad dah rupanya....klu cuti tu cpt jerk rasa masa berlalu..klu time keje pulakss lmbt bebenor rasanya..tp lately even time keje pon kkdg rasa tak ckup masa pulakss...

erm arini nk g mana yerk..since smlm x g memana pon..niat dlm ati jerk berangan nk tgk wayang sbb sungguhlah lama dh x tgk wayang..rasanya adelah lebih 6 bulan...tp wut to do i haf nobody to accompany me....kesian...hehe so terpaksa lepaskan niat itu...

so harinih takkan lah aku nk membesorkan bdn dlm umah yg serba kiut ini..haruslah aku plan kuor ptg ni..lgpon ade member sekolah smlm msg suh serbey harga thermos tuk baby dia...so rasanya kene jlnkan tugas...lgpon plan nk cr supplement tuk mak n nk cr buku2 ilmiah ckit....hehehe

so arini bgn pgi2 jerk tak tau nk sarap apa...lgpon kat umah x der apapon sgt..so ini jerklah yg dpt santap...alhamdulillah kenyang jugakss...tp...tak habis pon...hehehe..bajet perut tu gabak sangat leh masuk semua..mkn separuh jerk nk rasa nk kuor balik...ish2....

oklaa ni haa sarapan yg entah apa2...bukak2 peti ais br perasan ade bakian mushroom sup instant and tgk2 ade lg roti smlm n garlic spread pn byk lagi..so apa lagi bedal jeklah..yg 2 ketul nugget tu pon kisah bakian mkn McD smlm..semuanya asik x abis jerk aku ni..hesh....hehe

 gambar di ambil sebelum ngap...hehe

oklah selamat berhujung minggu semua...!!