Pages

senyuman itu tanda seseorang yang pemurah

Uols.....kalau dah singgah kat page i ni..rajin2 lah jd kawan i yer...insyaaAllah i akan singgah ke page u nanti.....ukwah...ukwah....hehe

Wednesday, April 11, 2012

Daulat Tuanku!!

Assalammualaikum Warahmatullahiwabaraktuh....

harini rasanya semua tau kan..hari pertabalan diraja...dan yang paling seronok adalah rakyat2 yg dpt bercuti pd hari ini serta yg paling gumbira tentulah yang sedang menaip ini...ahahahahaha

hari ni bukan apa...mcm biasalah aku ni takde topic menarik yang nk dishare.....tp harini tergerak pulakss nk menaip2 bagai ni..maklumlah tak kerja kan...pagi2 jerk aku dh dpt msg dr F.O.S....haa gteww...tau nape..klu hari niii i perrrrgiiii shopping...iiiii akan dpt 20% lesss.....uhuuuuu!! i ni tak boleh dgr ada sale ke or less...mulalah gigilll pale lutut ni...rasa mcm kene perrrgii jer..rugi u klu x beli time ada less ni...ahahahahh..pdhl baju2 kerja aku tu dh melambak2...mak aku ckp.."ko ni along asik beli bajuuuu aje"..taulah mak..along ni makin tua makin konpiden lakss nk berjangok!! err ye ke..ahahahha salah betul jwpn aku tu...

okla ai nk cite ai berjaya masak nasi grg cendawan tuk sarap arini....ai rasa mcm sedap pulakss...so ai nk tepek gmbr laa..pongpang2 klu x tunjuk gmbor nnti org tak caya lakss kan...pulak tu minum ngn air Old Town white coffee...pergh...mmg terangkat + kenyang yang amat2 sgt...ahahaha ni mau tghari x mkn apa2 ni....sbb kenyang terlebih...so ni haa ai masak pg tdi...

benonya...aku masak ni bukan apa..ada baki nasi smlm n cendawan butang..cendawan tu smlm aku masak baked pasta......so ade lebih tu terpkir nk msk nasi grg ni....tp smlm masa msk baked pasta tu mulalah teringt kt adik aku yg si kecik tu...dr sebelum dia cuti semester lg suh kakak dia ni masak pasta....tp x sempat2 nk buat tuk dia..sian pulakss tu yg aku mkn x habis..(pdhl masak byk gile)..nasiblaa ade adik aku lelaki yg perut lembu tu....ahahahahha

haaa minggu lepas aku ade g body shop...korg nk tgk apakebende aku beli..tamak sgt ok...tp x delah byk sgt..aku beli ni pon sbb org tu kata EDT ni dh takkan dikeluarkan lg..aku dh laa suka pki yg ni..lama gaks laa aku pki EDT ni sbb aku suka bau dia fresh...nak kata tamak tu smpi 3 mak beli nokss..ish2.....

ni klu mak aku nmpk ni..mesti ckp "along ni tak habis2 beli brg byk2...yg lain2 tu tak habis2 lg"....ahahhahah mak..along beli untuk masa depan..kahkahkah....

aku ni klu x de mood mmbeli mmg kkdg smpi 6 bulan tak berbelanja bende2 mcm ni..tp klu dh mood tu sekali dtg..haa ko..mau ari2 nk berbelanja jerk...negheheheh.....

oklaaa mcm dh takde apa plakss nk taip kan...tatatutu....!!

2 comments:

  1. oitt..nnt EDT tu expired dah rugi tak bole pakai.hehehe...

    ReplyDelete
  2. hahaha EDT ni 6 buln jer habis dah aku pki...kehkehkeh

    ReplyDelete